tiistai 24. toukokuuta 2011

Ostoksia ja arpaonnea

Lähestyvä kesä teki todeksi sen asian, että Pikkuveli tarvitsee jonkinlaiset kengät. Nämä Kavatit sain ostettua tuttavaltani. Kauniit ne kyllä ovat! Malli on ekomallistoa ja ihanan jämäkät, mutta pehmeät käteen. Uskon, että ovat aivan loistavat jalassakin. Kokona noissa on 21, eli sopivat juuri nyt. Sopivasti tähän alkukesään. Kiitos R!


Ja arpaonnea minulla on ollut tuolla Ravelryn puolessa. Osallistuin kaksiin arpajaisiin ja palkinnot olivat aivan loistavia. Ekassa kuvassa on BC Garnin Jaipur Silk Fino -silkkilankaa. Värinä on 34. taivaansininen. Mukana tulivat kauniimpaakin kauniimmat silmukkamerkit. Tämä lanka on minulle. Tästä ei siis tehdä mitään lapsille tai lahjaksi, vaan minä teen jotain ihan itselleni. On nimittäin sen verran kaunista lankaa, että tämä vaatii jo paljon ajatusta ja rakkautta sen neulomiseen.


Toinen palkinto oli monitoimipaketti. Mukana oli monen monta ihanaa teepussia, ne eivät kauaa ehdi vanheta kaapissa minun teenjuontitahdillani. Paketissa oli myös herkkuja, "melkein-valmiita-virkattuja-munakuppeja", hauskat korvikset sekä punottu laukku. Teet ja herkut tulee varmaan tuhottua melko nopeasti, munakupit laitan jemmaan tulevaa pääsiäistä varten, korvikset pääsevät korulaatikkoon ja laukkua hieman kaavailin matkarattaiden kaveriksi. :)


Kolmas palkintoni sai minut huokailemaan, ihastelemaan, hihkumaan... Woolmeisen lanka, värinä sinivihreä We're different pussukasta. Minulla ei ole koskaan ollut WM:n lankaa. Sitä on kovasti kehuttu keskusteluissa ja nyt minäkin pääsen sitä testaamaan. Tästä tulee myös jotain minulle, ei muille. Itsekkyys iskee. ;)

3 kommenttia: