perjantai 12. lokakuuta 2012

Kirjoja ja savolainen vaihtopaketti

Sain eilen paikallisen Kalakukkovaihdon syyspaketin. Kylläpä ilahduin, koska olin jo ihan unohtanut että minullekkin paketti tulee. Olen siis toisena emona tässä vaihdossa ja tehnyt omalle parilleni pakettia. En siis yhtään muistanut, että minäkin saan paketin. :D 

Sisältä löytyi kaksi kerää Dropsin Baby Merinoa, mitä minulla ei ole koskaan ollut. Ja oli kyllä mieluinen valinta. Olen kuullut tuon langan pehmeydestä, ja huhut pitivät paikkaansa. Vaikka tuo on Baby-laatua, siitä tulee jotain minulle. Pussista paljastui myös herkkuani, salmiakkia. Ne päätyivät heti työlaukkuuni tulevia yövuoroja piristämään. Sininen kukkanen tuossa keskellä on pesupuffi ja sille kaveriksi kuivasaippuaa. Sellaisia minulla ei ole koskaan ollutkaan, joten mielenkiinnolla niitä kokeilen. Kiitokset parilleni!


Itse shoppailin sitten pari kirjaa, yksi lapsille, yksi minulle. Voitte varmaan arvata kumpi on kummalle? ;)



4 kommenttia: