torstai 31. maaliskuuta 2011

Tunnustus



Sain tämän tunnustuksen ystäväni Virhetikki -blogista, kiitos Virve! Näitä ei olekkaan ennen eteentullut, joten ihan mukava miettiä asioita tätä kautta. Alla tuumintoja;


Milloin aloitit blogisi?
Tämän nimenomaisen blogin taisin aloittaa viime vuoden loppupuolella, eli tarkemmin 2010 syyskuussa. Tätä ennen olen pitänyt blogia käsitöille ja koiralle.

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Tämä on sellainen "elämä kulkee" blogi käsitellen ihan kaikkea mitä mieleen tulee. Tarkoitus oli alkuun saada käsitöitä hieman koottua itselle muistiin, mutta sitten mukaan ovat päässeet lapset ja vapaa-aika muuten. Shoppailu... vaatteet.... minun heikkouteni.

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
Ei kyllä oikein mikään erityinen, tämä on Meidän Perheen Blogi.

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Olen aina kirjoittanut joko paperipäiväkirjaa tai pitänyt blogia jostain tietystä elämänvaiheesta. Ennen lapsia kirjoittelin harrastuksista koiran kanssa ja nyt perheellisenä harrastukset ovat jääneet ja lapset vallanneet blogin. Blogin ajattelin olevan hyvä väline kirjoitella kuulumisia ystäville ja sukulaisille, joita ei millään ehdi nähdä livenä tarpeeksi.

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Blogin taustan... olen jo pitkään etsiskellyt sopivaa taustaa, mutta en ole löytänyt.

Tunnustuksen lähetän seuraavaan blogiin:
Minulla on suhteellisen vähän seurattavia blogeja, ja suurin osa niistä on varmaan tunnustuksen jo saanut. Jään miettimään asiaa vielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti