perjantai 18. lokakuuta 2013

Kolmas kerta toden sanoo

Unohtui kokonaan tämänpäiväisistä kirjoituksista seuraava; mie sain ylläripaketin SNY:ltä! Eilen tulin shoppailureissulta kotia ja hain postin. Mitämitä, minulle on paketti?? Salainen NeuleYstäväni muisti minua synttäreilläni. Ihanaa, tuli ihan puun takaa. Oli muuten ainut "tavara"synttärilahja tänä vuonna. :D Hieman on tämä lahjansaanti muuttunut vuosien varrella, saan nimittäin nykyään yleensä niitä kaipaamiani "omaa aikaa" lahjoja. Tänäkin vuonna sain nukkua oikein pitkään miehen hoitaessa lasten aamupuuhat ja aamupalat kaikille. Ihanaa! Päivällä sitten siskoni tarjosi minulle herkkulounaan paikallisessa lounasravintolassa, oli muuten hyvää. Juuri minulle sopiva menyy; porkkana-inkiväärikeittoa, artisokkarisottoa ja aurinkokuivattua tomaattia sekä jälkkäriksi kanelisuklaavaahtoa ja rooboisteetä. Namnam.

Mutta siis takaisin siihen pakettiin. Sisältä löytyi karkkiherkkuja juuri minun makuuni, teetä, kaksi eri asusteohjetta sekä kerä minulle aivan uutta lankaa, Austermannin Step:iä, väri 233. Olen kuullut monen kehuvan tuota lankaa ja nyt on kiva päästä sitä kokeilemaan. Kiitos jälleen Parini, loistolähetys.



3 kommenttia:

  1. Hienoa, että paketti saapui perille! Ja että yllätys oli mieluinen :) Värin kanssa kyllä kamppailin kaupassa jonkin aikaa. Mutta hyvä ettei ihan metsään mennyt.
    Onnea vielä kerran, nyt sitten odotellaankin kuun vaihtumista ja seuraavaa pakettia.
    T:Sny36

    VastaaPoista